Szczegóły
powrót do listy przetargówDostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
Część 1 zamówienia: „Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego”
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę, montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego zgodnie z obowiązującymi normami – dla:
1) budynku Urzędu Gminy w Łomazach oraz
2) budynku remizy w Łomazach.
Koncepcja podłączenia i lokalizacji agregatów została przedstawiona w Załączniku nr 7 do SWZ
Agregat powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych. Agregat powinien być wyposażony w panel sterowania z graficznym wyświetlaczem. Sterownik ten zarówno steruje jak i monitoruje pracę całego zestawu prądotwórczego. Sprzęt musi być zgodny z następującymi dyrektywami i normami:
· Dyrektywa niskonapięciowa 2014/35/UE,
· Dyrektywa RED (2014/53/UE),
· Dyrektywa EMC (2014/30/UE),
· Dyrektywa Maszynowa (2006/42/WE).
Zestawy (w tym agregaty) muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - nie wcześniejszy niż 2024. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadał wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z zestawów zgodnie z ich przeznaczeniem w tym: wykonanie drogi kablowej, przygotowanie instalacji elektrycznej do podłączenia agregatu, dostosowanie układu SZR do współpracy z istniejącym układem pomiarowym.
2) Uruchomienie i rozruch próbny zestawów, w tym przeszkolenie personelu.
3) Przygotowanie dokumentacji technicznej powykonawczej (dla każdego zestawu) która powinna zawierać m. in. :
· instrukcję obsługi oraz instrukcję postępowania na wypadek awarii jednego z zestawów,
· Pełną specyfikację techniczną agregatów,
· Certyfikaty i atesty.
· Warunki udzielonej gwarancji.
· Paszport techniczny, zawierający: typ, rodzaj, numer fabryczny, producenta, datę produkcji, miejsce na wpisy eksploatacyjne (serwis, przeglądy, konserwacje).
4) Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją zestawów zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii,
5) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Gminy:
· Zabudowa: wersja wyciszona (obudowa dźwiękochłonna),
· Moc znamionowa: min. 25 kW, preferowana w zakresie 25–30 kW,
· Silnik: benzyna lub diesel,
· Częstotliwość: 50 Hz,
· Napięcie: 230/400 V,
· Chłodzenie: cieczą (z chłodnicą),
· Regulacja obrotów: elektroniczna,
· Prądnica: synchroniczna, bezszczotkowa, samowzbudna,
· AVR: automatyczna stabilizacja napięcia,
· Automatyczne ładowanie akumulatora z sieci.
System SZR:
· Automatyczne załączanie rezerwy po zaniku napięcia,
· Automatyczne wyłączanie po powrocie napięcia z sieci,
· Możliwość ręcznego załączenia/wyłączenia agregatu,
· Zabezpieczenie przed przeciążeniem i zwarciem,
· Blokada mechaniczna i elektryczna.
Wyposażenie:
· Wyłącznik główny,
· Zabezpieczenia prądowe,
· Panel sterowania z graficznym wyświetlaczem,
· Podstawowe gniazda zasilające (min. 1x230V i 1x400V),
· Zbiornik paliwa umożliwiający nieprzerwaną pracę przez min.
8 godzin,
· Przystosowanie do pracy w warunkach zewnętrznych.
6) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku remizy w Łomazach:
Parametry techniczne analogiczne do urządzenia opisanego powyżej, z dostosowaniem mocy do zapotrzebowania budynku – [11-15] kW.
7) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę katalogową i specyfikację oferowanego agregatu do akceptacji. Dostawa może nastąpić wyłącznie po jej uzyskaniu.
Część 2 zamówienia: „Dostawa ręcznej paczkowarki wody pitnej” której zakres obejmuje:
1) dostarczenie 1 szt. ręcznej paczkowarki wody pitnej wraz z niezbędnym osprzętem własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2) rozładunek oraz pierwsze uruchomienie ręcznej paczkowarki wody pitnej,
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu umowy, obejmujące uruchomienie oraz obsługę urządzenia.
4) Minimalne wymagania techniczne dla paczkowarki:
· atest PZH do kontaktu z wodą pitną,
· produkt pakowany: woda pitna,
· ciśnienie wody: stabilne od 2 do 5 bar,
· dezynfekcja wody: lampa UV,
· dezynfekcja folii: lampa UV,
· obsługa urządzenia: 1 osoba,
5) Wymagania dodatkowe dla paczkowarki:
· pojemność worków : regulowana, min. 1,0 dm3
· zapotrzebowanie na moc: do 1 kW,
· wyposażenie paczkowarki w zespół do datowania, pozwalający na określenie daty produkcji i/lub daty przydatności do spożycia zapakowanej wody.
· dokumentacja urządzenia w języku polskim.