Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łomazy

Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku

Data ogłoszenia
2025-08-08
Termin składania ofert
2025-08-29 10:00
Treść

          Część 1 zamówienia: „Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego”

Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę, montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego zgodnie z obowiązującymi normami – dla:

1)     budynku Urzędu Gminy w Łomazach oraz

2)      budynku remizy w Łomazach.

Koncepcja podłączenia i lokalizacji agregatów została przedstawiona w Załączniku  nr 7 do SWZ

Agregat powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych. Agregat powinien być wyposażony w panel sterowania z graficznym wyświetlaczem. Sterownik ten zarówno steruje jak i monitoruje pracę całego zestawu prądotwórczego. Sprzęt musi być zgodny z następującymi dyrektywami i normami:

·         Dyrektywa niskonapięciowa 2014/35/UE,

·         Dyrektywa RED  (2014/53/UE),

·         Dyrektywa EMC (2014/30/UE),

·         Dyrektywa Maszynowa (2006/42/WE).

Zestawy (w tym agregaty) muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - nie wcześniejszy niż 2024. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadał wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.

Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.

Zakres zamówienia obejmuje:

1)     Wykonanie wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z zestawów zgodnie z ich przeznaczeniem w tym: wykonanie drogi kablowej, przygotowanie instalacji elektrycznej do podłączenia agregatu, dostosowanie układu SZR do współpracy z istniejącym układem pomiarowym.

2)     Uruchomienie i rozruch próbny zestawów, w tym przeszkolenie personelu.

3)     Przygotowanie dokumentacji technicznej powykonawczej (dla każdego zestawu) która powinna zawierać m. in. :

·         instrukcję obsługi oraz instrukcję postępowania na wypadek awarii jednego z zestawów,

·         Pełną specyfikację techniczną agregatów,

·         Certyfikaty i atesty.

·         Warunki udzielonej gwarancji.

·         Paszport techniczny, zawierający: typ, rodzaj, numer fabryczny, producenta, datę produkcji, miejsce na wpisy eksploatacyjne (serwis, przeglądy, konserwacje).

4)     Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją zestawów zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii,

5)     Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Gminy:

·         Zabudowa: wersja wyciszona (obudowa dźwiękochłonna),

·         Moc znamionowa: min. 25 kW, preferowana w zakresie 25–30 kW,

·         Silnik: benzyna lub diesel,

·         Częstotliwość: 50 Hz,

·         Napięcie: 230/400 V,

·         Chłodzenie: cieczą (z chłodnicą),

·         Regulacja obrotów: elektroniczna,

·         Prądnica: synchroniczna, bezszczotkowa, samowzbudna,

·         AVR: automatyczna stabilizacja napięcia,

·         Automatyczne ładowanie akumulatora z sieci.

System SZR:

·         Automatyczne załączanie rezerwy po zaniku napięcia,

·         Automatyczne wyłączanie po powrocie napięcia z sieci,

·         Możliwość ręcznego załączenia/wyłączenia agregatu,

·         Zabezpieczenie przed przeciążeniem i zwarciem,

·         Blokada mechaniczna i elektryczna.

Wyposażenie:

·         Wyłącznik główny,

·         Zabezpieczenia prądowe,

·         Panel sterowania z graficznym wyświetlaczem,

·         Podstawowe gniazda zasilające (min. 1x230V i 1x400V),

·         Zbiornik paliwa umożliwiający nieprzerwaną pracę przez min.
8 godzin,

·         Przystosowanie do pracy w warunkach zewnętrznych.

6)     Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku remizy w Łomazach:

Parametry techniczne analogiczne do urządzenia opisanego powyżej, z dostosowaniem mocy do zapotrzebowania budynku – [11-15] kW.

7)     Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę katalogową i specyfikację oferowanego agregatu do akceptacji.  Dostawa może nastąpić wyłącznie po jej uzyskaniu.

         Część 2 zamówienia: „Dostawa ręcznej paczkowarki wody pitnej” której zakres obejmuje:

1)     dostarczenie 1 szt. ręcznej paczkowarki wody pitnej wraz z niezbędnym osprzętem własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,

2)     rozładunek oraz pierwsze uruchomienie ręcznej paczkowarki wody pitnej,

3)     przeszkolenie pracowników Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu umowy, obejmujące uruchomienie oraz obsługę urządzenia.

4)     Minimalne wymagania techniczne dla paczkowarki:

·         atest PZH do kontaktu z wodą pitną,

·         produkt pakowany: woda pitna,

·         ciśnienie wody: stabilne od 2 do 5 bar,

·         dezynfekcja wody: lampa UV,

·         dezynfekcja folii: lampa UV,

·         obsługa urządzenia: 1 osoba,

5)     Wymagania dodatkowe dla paczkowarki:

·         pojemność worków : regulowana, min. 1,0 dm3

·         zapotrzebowanie na moc: do 1 kW, 

·         wyposażenie paczkowarki w zespół do datowania, pozwalający na określenie daty produkcji i/lub daty przydatności do spożycia zapakowanej wody.

·         dokumentacja urządzenia w języku polskim.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kamil Derlukiewiczdodano do BIP dnia 08-08-2025 13:49:56